Kunderejsen

Kunderejsen

Brug kunderejsen til at målrette salg- og marketingindsatsen


Kunderejsen er den komplette sum af oplevelser, som kunderne gennemgår, når de interagerer med din virksomhed og brand.


En gennemtænkt kunderejse skal differentiere og positionere din virksomhed og brand, så du skaber markante konkurrencefordele. Mange kunder vurderer, husker og anbefaler i høj grad en virksomhed ud fra købsoplevelsen og virksomhedens adfærd.


Sat lidt på spidsen kan du organisere marketingindsatsen på to måder:

  1. Gennem kampagner, der skal råbe kunden op og overdøve konkurrenterne
  2. Ved løbende at være til stede i relevante kanaler, hvor dine budskaber er afstemt med den situation, kunden befinder sig i.


Aktiver potentialet i dine kunders rejse

Start med en Kunderejse Workshop i vores Stormes Brand Studio og få et grundlag for at skabe en bedre oplevelse og mere salg.







Sådan foregår en Kunderejse Workshop hos Stormes


I Stormes Brand Studio har vi monteret en stor tavle, der er delt op i 5 lodrette processer:

  • Opmærksomhed
  • Overvejelse
  • Køb
  • Service
  • Loyalitet


I hver af de 5 processer defineres både kundens trin mod et køb, kontaktpunkter og virksomheden aktiviteter, der skal bringe kunden frem til næste proces, der skubber målgruppen videre i beslutningsprocessen, og gør dem til betalende kunder.


Til sidst defineres, hvor i rejsen købsoplevelsen peaker for kunden og hvordan rejsen kan slutte positivt.



Kr. 9.750,-

Varighed: 4-6 timer

Antal: 1-5 personer


Prisen er inkl. udarbejdelse af dokumentation efter workshop.

Ekskl. moms og evt. kørsel.


Udtalelser

fra kunder, der har taget deres kunders rejse

På vej...