Kunderejsen

Kunderejsen


Kunderejsen er den komplette sum af oplevelser, som kunderne gennemgår, når de interagerer med din virksomhed og brand.


En gennemtænkt kunderejse kan differentiere og positionere din virksomhed og brand, så du skaber markante konkurrencefordele. Mange kunder vurderer, husker og anbefaler i høj grad en virksomhed ud fra købsoplevelsen og virksomhedens adfærd.


Aktiver potentialet i dine kunders rejse. Start med en Kunderejse Workshop i vores Brand Studio og få et grundlag for at skabe en bedre oplevelse og mere salg.






Sådan foregår en Kunderejse Workshop hos Stormes


I vores Brand Studio har vi monteret en stor tavle, der er delt op i 5 lodrette processer:

  • Opmærksomhed
  • Overvejelse
  • Køb
  • Service
  • Loyalitet


I hvet af de 5 processer defineres både kundens trin mod et køb, kontaktpunkter og virksomheden aktiviteter, der skal bringe kunden frem til næste proces, der skubber målgruppen videre i beslutningsprocessen, og gør dem til betalende kunder.


Til sidst defineres, hvor i rejsen købsoplevelsen peaker for kunden og hvordan rejsen kan slutte positivt.



Kr. 7.750,-

Varighed: 4-6 timer


Prisen er inkl. udarbejdelse af dokumentation efter workshop.

Ekskl. moms og evt. kørsel.

Udtalelser

fra kunder, der har taget deres kunders rejse

På vej...



Schur
Holst Sko
Artusbyg
Ecco
AffaldGenbrug
City Vejle
Sengeexperten
Vejle Kommune
AffaldGenbrug
Kosmorama


STORMES GRAFISK


Gammel Sving 11

Skærup Skov

7100 Vejle

Cvr nr. 28953275


Tlf. +45 41 58 58 73

mail@stormes.dk

Gennem indsigt, kreativitet og forretningsforståelse udvikler Stormes dine budskaber i et grafisk univers, der kommunikerer dit fulde potentiale og tiltrækker kunder!

MØD OS OGSÅ HER

Vi bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse på vores hjemmeside.

Læs mere
Helt ok